لیزر مونالیزا تاچ

بانوان برای شاد زیستن نه تنها به ظاهری زیبا بلکه به روحی سرشار از نشاط و اعتماد به نفس و رضایتمندی از زندگی زناشویی خود نیاز دارند.این سهم دلخواه زندگی، تنها در سایه تکنولوژی روز دنیا به نام لیزر مونالیزا تاچ، قابل دستیابی است. لیزر مونالیزاتاچ کامل ترین و بی نظیر ترین تکنولوژی دنیا محسوب شده که فیلد پزشکی زنان را دگرگون کرده، در بزرگترین و مطرح ترین مراکز تحقیقاتی پزشکی بین المللی مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته و به دلیل نتایج درخشان خود مفتخر به دریافت تاییدیه های پزشکی،از جمله FDA امریکا است.

این روش کاملا امن ، بدون درد و نیاز به بیهوشی بوده و از نوع غیر تهاجمی است . کاربردهای ان شامل زیبایی تناسلی ، کوچک کردن لابیاها ، افزایش سفتی و مقاومت بافت ، ایجاد خاصیت ارتجاعی و تنگ کنندگی ، رفع مشکلات و دردهای آمیزشی ، درمان بی اختیاری ادرار ، رفع خشکی ، سوزش و خارش واژن طی دوران یا ئسگی ، بهبود روابط جنسی در نتیجه افزایش میل جنسی و ارگاسم بهتر ، تنظیم PH واژن و کاهش عفونت های مکرر ، افزایش خونرسانی واژن و نوسازی بافت آسیب دیده و درمان گستره ای از مشکلات شایع جنسی پس از زایمان به سبب آزار پرینه و یا خشکی واژن ناشی از شیردهی می شود.

در دوران یائسگی زن ، به علت کاهش هورمون استروژن تغییراتی از جمله آتروفی واژن و نشانه های خشکی ، سوزش و خارش ناحیه بروز می کند.همچنین درد، خونریزی حین مقاربت، تغییر PH به سمت قلیایی بافت و در نتیجه افزایش احتمال رشد میکروب های بیماری زا و قرار گرفتن در معرض عفونت ها رخ داده و نیز تغییراتی که در مسیر مجرای ادراری مانند خشکی و التهاب روی می دهد، موجب می شود که فرد مدام احساس تکرر ادرار کند. بر اثر این تغییرات علاقه و تمایل تعدادی از بانوان به مقاربت کم شده ، بر کیفیت زندگی و روابط زناشویی آنان به شدت تاثیر دارد.

هیچ گونه محدودیت سنی در لیزر وجود ندارد.استفاده از این لیزر برای جوانان سبب استمرار زیبایی، سلامتی و ایجاد شوق و اشتیاق خاص در برقراری روابط گرم می شود.البته برای افراد میانسال و مسن در درجه اول به عنوان درمان و به منظور سلامتی و در درجه بعد برای بازیابی نیروی جوانی انگیزش و اعتماد به نفس انجام می شود.

این روش بر خلاف عمل جراحی واژن ؛ بدون درد و بخیه ، بدون ترس و بیهوشی و حتی بی حسی و با هزینه ای کمتر از عمل جراحی امکان پذیر است . بدیهی است این روش جدید و کم تهاجمی از پیشرفته ترین و موثر ترین درمان های حاضر برای بازسازی و جوانسازی مخاط واژن به صورت سرپایی محسوب می شود. در ضمن این روش در دوران بارداری ، خونریزی ماهیانه و وجود عفونت های رحمی ممنوع است.

مدت زمان عمل بستگی به نوع درمان بین 15 تا 30 دقیقه بطول می انجامد. برای عمل های جراحی داخل واژن به بی هوشی و بی حسی نیازی نیست ولی برای نواحی خارجی تناسلی بهتر است از کرم موضعی بی حس کننده استفاده شود. روش لیزر مونالیزاتاچ دردناک نیست ، زیرا طراحی دستگاه به گونه ای است که فرد در حال درمان به هیچ عنوان درد را احساس نکند . نتایج درمانی معمولا 10 روز پس ازاولین جلسه درمان قابل مشاهده است ولی توصیه می شود 3 جلسه درمان صورت پذیرد. ضمنا این عمل کاملا سرپایی بوده وهیچ دوره نقاهتی وجود ندارد ،ولی توصیه می شود به مدت یک هفته از رفتن به استخر و عمل مقاربت پرهیز شود .بهتر است تا مدتی پس از لیزر از کشیدن سیگار و آفتاب درمانی خودداری کرد. در مورد عوارض این روش گفته میشود لیزر مونالیزا تاچ علاوه بر موثر بودن از امنیت بسیار بالایی برای بیماران برخوردار است و این ایمنی ، مدیون تکنولوژی خاص دستگاه بوده که در دنیا مورد توجه قرار گرفته است. لیزر مونالیزا تاچ تنها روش درمان با ماندگاری دست کم چندین سال است که بنا برتشخیص پزشک و در صورت لزوم پس ازیک سال دوباره تکرار خواهد شد.

دی ان ان